Nina Ricci

Nina Ricci – французскі Дом высокай Моды, заснаваны ў 1932 годзе ў Парыжы мадэльерам Нінай Рычы і яе сынам Рабэрам Рычы. Спецыялізуецца на вытворчасці жаночага адзення, абутку і аксесуараў, парфумерыі і дэкаратыўнай касметыкі. Таксама выпускае пасцельную бялізну і прыналежнасці для ваннай.

У 1946 году Модны Дом прэзентаваў свой першы парфум Coeur Joir. Гэта быў кветкавы водар з нотамі неролі, бергамота, касача, фіялкі, язміну і ружы. Флакон выкананы ў форме сэрца,

У 1948 году Nina Ricci выпусцілі другі кветкавы водар L`Air du Temps. Па легендзе, парфум быў створаны па просьбе Рабэра Рычы, які марыў з яго дапамогай заваяваць сэрца непрыступнай прыгажуні. У свой час водар быў настолькі папулярны, што кожныя пяць секунд у свеце нехта купляў флакон з гэтымі духамі.

У 1952 годзе Nina Ricci выпусціла жаночы водар Fille d’Eve, флакон якога быў выкананы ў форме яблыка.

Асобна варта сказаць аб флаконах для духаў брэнда Nina Ricci. Кожны можна параўнаць з творам мастацтва, настолькі ён непаўторны і поўны дробных дэталяў. Знакаміты яблык Ніны Рычы за гады існавання перажываў мноства трансфармацый, але заўсёды заставалася вытанчаным і ўнікальным.

На працягу ўсяго свайго існавання французскі Модны Дом не пераставаў эксперыментаваць. З досведам у брэнда з’явіліся пэўныя спалучэнні і ноты, па якіх і пазнаецца парфумерная прадукцыя Nina Ricci. Вось асноўныя з іх:
– салодкія. Адной з “фішак” можна лічыць пахі сапраўдных дэсертаў, якія ўваходзяць у кампазіцыі духмяных вадкасцяў. Гэта можа быць праліне, шакалад ці карамель. Да іх нярэдка прымыкаюць спецыі: ваніль ці карыца;
– фруктавыя. Асноўны – яблык. Пра гэта няцяжка здагадацца: большасць флакончыкаў выкананы якраз у форме яблыневага плёну. Таксама ў пірамідах можна пачуць ананас, персік, цытрына, апельсін, абрыкос і іншыя;
– ягадныя. Ноткі ягад надаюць кампазіцыйнай пірамідзе адмысловы кісла-салодкі шарм. Яны часцей за ўсё выкарыстоўваюцца ў “летніх” духах. У іх сустракаюцца такія кампаненты, як вішня, маліна, трускаўка ці парэчка;
– кветкавыя. Самыя далікатныя і рамантычныя водары гэтай маркі складаюць ружовыя, язмінавыя, геліятропныя, півоневыя і фіялкавы эсэнцыі.

Ужо па адным апісанні распаўсюджаных інгрэдыентаў можна зрабіць выснову, што водары Nina Ricci ствараюцца не проста з вялікай любоўю да жанчыны. Гэта пахі, якія сабраны сапраўднымі знаўцамі жаночых душ.
Сёння брэнд Nina Ricci працягвае выпускаць эксклюзіўныя калекцыі жаночага адзення і аксесуараў, у тым ліку сонцаахоўныя акуляры і модныя аправы для iх. Тавары брэнда Nina Ricci застаюцца сімвалам элегантнасці і вытанчанасці, прыцягваючы ўвагу прыхільнікаў моды па ўсім свеце.