Moschino
Moschino -брэнд быў створаны ў 1983 годзе модным дызайнерам Франка Маскiна.
У першыя гады існавання брэнд выпускае адзенне ў стылі «кэжуал», бо ў тыя гады гэты тып адзення быў найбольш запатрабаваны, асабліва сярод моладзі. Далей, каб не змяшацца ў масе падобных калекцый ад іншых дызайнераў, Франка пачынае крэатывіць. Лініі адзення і аксесуараў напаўняюцца сарказмам і схаваным сэнсам, зразумець якія могуць толькі тыя, хто разбіраўся ў сацыяльным і палітычным становішчы Італіі ў тыя гады, бо менавіта гэта і з’яўлялася прадметам насмешак Маскіна. Таксама ён незвычайна ўпрыгожваў вырабы прынтамі мультыплікацыйных герояў, а таксама прадуктаў.
У 1987 годзе брэнд выпусціў свой першы водар – жаночы кветкавы драўняна-мускусны Moschino.
Праз тры гады быў выпушчаны мужчынскі варыянт Moschino pour Homme у фармаце туалетнай вады і геля, у якім амбравыя ноты былі адцяняныя драўнянымі і скуранымі акордамі.
1995 год азнаменаваўся выхадам першых духоў для жанчын з серыі парфумерыі Cheap and Chic (“Танна і шыкоўна”). У наступныя гады выйшла цэлая лінейка фланкераў гэтага водару, апошні з якіх, Cheap and Chic – So Real, быў выпушчаны ў 2017 годзе.
Навінка 2021 года – духі для жанчын Toy 2 Bubble Gum by Moschino
Дэбютны водар парфумернай лінейкі – кветкава-драўняны унісекс водар Toy быў выпушчаны ў 2014 годзе. Флакон з духамі быў змешчаны ўнутр плюшавага мядзведзя, які быў апрануты ў футболку з надпісам “I Am Not A Toy” (“Я не цацка”). Услед за гэтым водарам рушыў услед кветкава-фруктовы водар для жанчын Toy2 (2018) і ўсходне-драўняны мужчынскі парфум Toy Boy (2019). Навінка для жанчын Toy 2 Bubble Gum была выпушчана ў 2021-м. Вынахад кожнага парфума суправаджаўся рэкламнай кампаніяй, кожная з якіх пакінула незгладжальнае ўражанне ў памяці.
Яшчэ адной знаходкай брэнда стаў парфум Moschino Fresh, “замаскіраваны” пад пластыкавы флакон са спрэем, які таксама стаў пачаткам цэлай серыі бэстсэлераў. Супастаўленне каштоўнага водару з адным з самых банальных бытавых прадуктаў высакапарна ахрысцілі “дыхатоміяй высокага і нізкага”. Мабыць, гэты флакон смела можна назваць самай бліскучай і сэксуальнай бутэлькай “вадкасці для чысткі”, якая калі-небудзь упрыгожвала паліцу ў ванным пакоі.
Іранічныя водары ад Moschino злёгку дражняцца і бавяцца, выпраменьваючы рамантыку, запал, волю і непакорлівасць.
Нягледзячы на легкадумны дызайн флаконаў, да яго змесціва стваральнікі водараў ставяцца са ўсёй сур’ёзнасцю, уласцівай кожнаму люксаваму парфумернаму брэнду.
Сёння брэнд Moschino з’яўляецца адным з самых вядомых і папулярных ў свеце. Кампанія працягвае выпускаць унікальныя і крэатыўныя калекцыі, у тым ліку модныя сонцаахоўныя акуляры і аправы для iх, якія з поспехам прадаюцца ва ўсім свеце.








