Lancome

Lancôme – французскі парфумерны і касметычны брэнд класа люкс кампаніі L’Oreal (з 1964 года).

Кампанію Lancôme заснаваў Арман Петыжан у пачатку 1935 года. Назву ён прыдумаў, натхніўшыся выглядам руін замка Le Château De Lancosme, а зараснікі руж вакол іх паслужылі прататыпам для знака маркі – залатой ружы. Сёння флаконы і цюбікі гэтай маркі лёгка пазнаць па характэрным залацістым лагатыпе з ружай.

У 1935 г. у Бруселі на Сусветнай выставе Дом Lancome прадставіў пяць парфумаў і два адэкалоны ў флаконах Дэлома, і ўсе яны захаплялі тысячы наведвальнікаў выставы. Парфумы – гэта Magie, Tropiques, Kypre, Tendres Nuits і Bocages, а адэкалоны – Etiquette Noire і Cachet Bleu. Акрамя таго, былі выстаўлены губныя памады і пудра Conquete.

Праз паўгода пасля стварэння кампаніі прадукцыю Lancome прадавалі ўжо ў 30 краінах. Больш імклівага ўзлёту новай парфумернай кампаніі свет яшчэ не бачыў.

А яшчэ праз год Арман Петыжан з дапамогай прафесара Медынскі і хіміка П’ера Велона і стварыў рэвалюцыйны сродак для догляду за скурай – крэм Nutrix на аснове натуральнай сывараткі і актыўных рэчываў, выдзеленых з бялкоў і вітамінаў. Хоць гэты крэм рэкламаваўся як начны і аднаўляльны крэм, неўзабаве яго сталі выкарыстоўваць як панацэю, ужываючы для лячэння алергічнага сыпу, укусаў казурак, сонечных апёкаў, ацёкаў і абмаражэнняў і, нарэшце, проста парэзаў. Цікава, што міністр абароны Вялікабрытаніі ў 50-х гг. рэкамендаваў гэты крэм як ідэальны сродак засцярогі і нават лячэнні радыяцыйных апёкаў у выпадку ядзернай вайны.

У 1952 г. Lancome выпускае адзін са сваіх лепшых парфумаў – ўсходні Tresor. Духі разлітыя ў флакон ручной працы, выкананы ў форме дыямента з 75 гранямі. На прэзентацыі парфума быў дадзены шыкоўны балет.

Пасля ўсіх сваіх поспехаў у вобласці парфумерыі Арман вырашае пераключыцца на стварэнне сродкаў па догляду за тварам і целам, і ў 1955 г. выпускае Ocean – першую серыю сродкаў догляду за скурай на аснове багавіння і марской вады.

У 1975 г. выходзіць першая туш для веек Immencils, у 2005г. – мужчынская лінія па догляду за скурай Lancome Homme.

У нашы дні Lancome – бясспрэчны лідэр на міжнародным рынку касметыкі класа люкс.

Lancome сцвярджае, што прыгажосць – гэта не знешнасць, а сапраўдныя эмоцыі, якія абуджаюць усе пачуцці. Задача Lancome заўсёды складалася ў тым, каб падкрэсліць сапраўдную прыгажосць і жаноцкасць жанчын у любым узросце па-за залежнасцю ад нацыянальнасці, прапаноўваючы ім усё самае лепшае, што вынайшла касметалогія.

Lancome першапраходзец у галіне дэкаратыўнай касметыкі. Lancomatique, Keracils, Definicils, Hypnose, Virtuose і Oscillation, усе яны карэнным чынам змянілі разуменне тушы. Выкарыстоўваючы апошнія дасягненні навукі, кампанія прыкладае ўсе намаганні да таго, каб зрабіць вочы жанчын прыгожымі, як ніколі раней.

У 1935 году першая памада Lancome стала тэхналагічным дасягненнем. Ад Cle de Coquette да L’Absolu Rouge, Lancome заўсёды імкнуўся да дасканаласці, выпускаючы выбітныя тэкстуры, найбагатыя насычаныя тоны ў самым элегантным і прыгожым пакаванні. Lancome таксама з’яўляецца лідэрам у галіне асноў для макіяжу: ад Teint Idole да Maquicake, кампанія заўсёды выкарыстоўвала апошнія тэхналагічныя дасягненні для вытворчасці тонкіх тэкстур для стварэння бездакорнай выявы. Lancome ніколі не спыняў працу над новымі рытуаламі прыгажосці.

Lancome выканаў самую складаную з задач, кампаніі ўдаецца спалучаць даследаванне і запал, навуку і вытанчанасць, і ўсё гэта дзеля таго, каб падкрэсліць прыгажосць жанчын усіх узростаў ва ўсім свеце. Як і эмблема брэнда нязменная ружа, Lancome апявае тысячы розных вобразаў жаноцкасці. Для Lancome адзін погляд можа змяніць лёс, прыгажосць можа і павінна ўсхваляваць пачуцці, зачароўваць і натхняць.