Paco Rabanne
Paco Rabanne – вядомы французскі брэнд, які здолеў перавярнуць з ног на галаву ўвесь модны свет. Асаблівы стыль, арыгінальнасць, бунтарства, канкрэтныя адчуванні – усё гэта характэрна для шматлiкіх прадуктаў маркі.
Пачалася гісторыя брэнда ў 1965 годзе, калі яго заснавальнік Пака Рабан (поўнае імя Францыска Рабанеда-і-Куэрва) прадставіў свету зусім новыя на той час завушніцы, вырабленыя з празрыстай пластмасы. Гэтыя вырабы вельмі хутка заваявалі папулярнасць, асабліва, у маладых модніц, якія былі захоплены арыгінальнасцю ўпрыгожванняў. У выніку за 1 год было прададзена каля 25 000 пар пластмасавых завушніц.
Неўзабаве, на парыжскім паказе ў 1966 году, мадэльер Paco Rabanne прэзентаваў сваю першую калекцыю адзежы з так званых “сучасных матэрыялаў”. Гэта былі сукенкі з металу, пластыка, цэлафану, паперы на цемнаскурых ці басаногіх мадэлях. Сам Пака Рабан працягнуў смелыя эксперыменты ў галіне моды. Наступны раз ён прадставіў калекцыю адзення з паперы, якую на поўным сур’ёзе назваў адзеннем будучыні. Былі сярод яго праектаў і гарнітуры з металу і скуры, і плашчы, зробленыя з пёраў, і плеценыя кальчугі, упрыгожаныя сухоцветами і карункамі. Не спалучаныя сябар з сябрам матэрыялы, геаметрычныя прагрэсіі, незвычайныя фактуры – у сваіх калекцыях Пака Рабан стараўся выкарыстаць усё, яго звалі Жуль Вернам Высокай Моды.
На дасягнутым знакаміты ўжо куцюр’е не спыняецца, і вырашае апрабаваць уласныя таленты, але ўжо ў вобласці водараў.
Першы водар Paco Rabanne выйшаў у 1969 годзе. Ім стаў жаночы парфум Calandre. Стыльны, незвычайны, вытанчаны – ён хутка заваяваў сэрцы мільёнаў жанчын. Услед за ім у 1973 годзе з’явілася першая мужчынская кампазіцыя Paco Rabanne Pour Homme. Дзякуючы яркаму, арыгінальнаму гучанню ўжо праз год духі былі ўдастоены прэстыжнай парфумернай узнагароды.
Сапраўдным хітом стаў парфум Paco Rabanne XS для мужчын, выпушчаны ў 1993 годзе і гэтак жа XS Pour Elle для жанчын.
Парфум Paco Rabanne – гэта выбар стыльных, упэўненых у сабе мужчын і жанчын, якія цэняць бездакорнасць ва ўсім. У прадукцыі брэнда прадумана кожная дэталь ад спалучэння парфумерных нот да дызайну флакона. Духі з першага погляду прыцягваюць увагу раскошным пакаваннем. У афармленні пераважаюць залатыя і чорныя адценні, якія падкрэсліваюць раскошу водару.








